Spring til indhold

Reklamation og returnering

Reklamation

Når du handler hos Bad & Fliser har du 24 måneders reklamationsret over fejl eller mangler ved varen
regnet fra det tidspunkt, hvor du modtog varen. Du skal reklamere inden rimelig tid, efter at du har
konstateret fejlen eller manglen.

Reklamationsretten bortfalder, hvis fejlen eller manglen er forårsaget af køber, eksempelvis som følge af
fejlagtig brug eller reparation.

Hvis du selv forsøger at udbedre fejl uden accept fra Bad & Fliser bortfalder reklamationsretten.

Hvis Bad & Fliser tilbyder reparation eller ombytter en vare pga. fejl eller mangler, er kunden ikke berettiget
til at annullere handlen eller kræve afslag i prisen som følge af manglen. Bad & Fliser dækker
rimelige fragtomkostninger, som kunden måtte have ved returnering af den defekte vare, hvis reklamationen
er berettiget.

Alle reklamationer skal fotodokumenteres med vellignende foto som tydelig vis visualiserer problemet.
Ønsker du at reklamere, skal du kontakte kundeservice på telefon 51552600 eller på mail til
[email protected], men vi kan ikke tage stilling til en reklamation uden mindst 3 digitale billeder af
fejlen.

Hvad kan jeg forvente ved en reklamation?
Ved godkendelse af reklamationen tilbyder vi reparation, ombytning, prisafslag eller refundering. Vi dækker omkostningerne ved returnering, hvis reklamationen er berettiget.

Læs yderligere om reklamation i vores handelsbetingelser

Returnering

Fortrydelse og afbestilling

Du kan afbestille en vare, så længe den ikke er blevet afsendt. Dette gælder dog ikke for tilvirkningskøb, hvor varen fremstilles eller tilpasses specifikt efter dine behov. For tilvirkningskøb bortfalder fortrydelsesretten, når produktionen eller tilpasningen er påbegyndt. Varer betragtes som afsendt, når de fysisk sendes fra Bad & Fliser’s producent/leverandør/eget lager.

Ved køb på Badogfliser.dk har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret, jf. forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2. Du behøver ikke angive en årsag til fortrydelsen.

30 DAGES RETURRET

Du har ret til at returnere varer som betragtes som lagervare inden for 30 dage fra leveringsdatoen og få fuld tilbagebetaling af købesummen, forudsat at varen returneres i samme stand som ved modtagelsen. Returretten gælder ikke for tilvirkningskøb. Du dækker selv alle omkostninger ved returneringen, og fragtomkostninger for den oprindelige levering vil ikke blive refunderet.

Accepterer I returnering af brugte produkter?
Nej, ved fortrydelse accepteres kun returnering af ubrugte varer i original emballage.

Hvordan returnerer jeg en vare?
For at returnere en vare bedes du udfylde vores returformular og sende varen til vores lager på Vallensbækvej 6, 2605 Brøndby. Sørg for, at varen er forsvarligt indpakket.

  • Kontakt kundeservice på [email protected] med dit ordrenummer og en forespørgsel om returnering.
  • Du modtager et salgsreturordrevarenummer (SRO-nummer), som skal vedlægges returpakken eller oplyses ved aflevering af pakken på lageret.
  • Returneringen sendes til vores lager på Vallensbækvej 6, 2605 Brøndby, mærket med SRO-nummer.

Hvem betaler for returneringen?
Køber afholder selv returfragten, medmindre returneringen skyldes en reklamation.

Tilbagebetaling

Tilbagebetaling sker med samme betalingsmiddel, som blev brugt ved den oprindelige transaktion, medmindre vi aftaler en anden metode. Der pålægges ingen gebyrer ved tilbagebetaling. Refusionen vil ske hurtigst muligt og senest 14 dage efter, at vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi forbeholder os dog retten til at tilbageholde beløbet, indtil vi har modtaget varen retur, eller du har fremlagt dokumentation for returneringen.
Læs yderligere om returnering i vores handelsbetingelser

Spørg os

Har du brug for hjælp?

customer service

Spørg en rådgiver

Har du spørgsmål til vores produkter, leveringstider eller råd til indretning.

customer service

Book møde med indretningskonsulent

Vores erfarne indretningskonsulenter står klar med årelang ekspertise og ærmerne fyldt med kreative og unikke idéer.

Book møde

Har du brug for hjælp?

OK - Forespørgsel - kontaktsiden