Spring til indhold

Levering og fragt

Fragt

Fragt dækker over hjemtagelse af varer fra vores leverandører til vores lager.

Såfremt dine fliser ikke er på lager eller overstiger mængden af det, vi har på lager, så kommer der et fragt­tillæg på din ordre.

Fragt­tillægget lyder på henholdsvis:

  • kr. 750,- inkl. moms for mosaikfliser
  • kr. 980,- inkl. moms for terrazzo­fliser
  • kr. 1200,- inkl. moms for fliser
  • kr. 400,- inkl. moms for naturstens­fliser

Den forventede leveringstid vil stå på varens produktside, når vi har modtaget den endelige dato for levering af varen til vores lager vil du modtage en ordrestatus på mail omkring den forventede leveringsdato.

Levering

Forventet leveringstid fra ordreafgivelse er 1-3 hverdage, såfremt varen er på lager.

Er varen ikke på lager, vil den forventede leveringstid være angivet på varens produktside.

Leveringsmetoder:

  • Afhentning på lager
    • Afhentningen er gratis og
    • Varer afhentes på Vallensbækvej 6, 2605 Brøndby i tidsrummet 08.00-16.00 alle hverdage.
    • Forventet klar efter 1-2 hverdage – du får en mail så snart varen er klar til afhentning
  • Levering til GLS pakkeshop
    • 80 kr.
    • Forventet leveringstid 2-5 hverdage
  • Levering til privatadresse  
    • GLS pakke: 100 kr.
    • Fragtmand (levering til kantsten): 650 kr.
    • Fragtmand (levering til kantsten) – ikke brofaste øer: 1100 kr.
    • Forventet leveringstid 2-5 hverdage

Vi leverer kun i Danmark bortset fra Grønland og Færøerne.

Når din ordre afsendes, får du en mail med forsendelsesoplysninger og et link, så du kan følge din pakke online. Bemærk, at det kan tage op til 24 timer før trackinginformationen er tilgængelig.

Leveringsmulighederne kan variere afhængigt af de produkter, du bestiller. Handler du online, vil dine leveringsmuligheder blive vist i kassen. Handler du i en af vores butikker, vil en rådgiver hjælpe dig med at finde den leveringsløsning, der passer bedst til din ordre.

 

Modtager du en vare med fejl eller mangler

Det kan være nødvendigt at pakke varer ud for at undersøge varer for skjulte skader.
Reklamation skal gøres ved at sende en mail til [email protected].

Se leveringsbetingelser her i vores handelsbetingelser

 

Spørg os

Har du brug for hjælp?

customer service

Spørg en rådgiver

Har du spørgsmål til vores produkter, leveringstider eller råd til indretning.

customer service

Book møde med indretningskonsulent

Vores erfarne indretningskonsulenter står klar med årelang ekspertise og ærmerne fyldt med kreative og unikke idéer.

Book møde

Har du brug for hjælp?

OK - Forespørgsel - kontaktsiden