Covid-19 politik hos Bad & Fliser

Vi holder åbent for kundemøder i vores showroom i Glostrup og byder vores kunder, leverandører og samarbejdspartnere velkomne – dog med nye forbehold, så alle kan føle sig sikre og trygge, når de handler med os.

Vi følger myndighedernes anvisninger om, hvordan vi kan minimere spredningen af coronavirus. Læs evt. mere nedenfor om, hvordan vi konkret følger myndighedernes anvisninger.

Vores Showroom holder åbent for kundemøder

Vi tager myndighedernes anvisninger og anbefalinger meget alvorlige og har derfor indført en række særlige tiltag for både vores medarbejdere, kunder, leverandører og samarbejdspartnere.

Vi ønsker at tilbyde den samme gode kundeservice og professionelle betjening, selvom vi skal holde afstand, da vi naturligvis har stor respekt for at nedbringe smittefaren. Vi kan derfor ikke længere give hånd, men hilser ved et høfligt nik – og håber inderligt, at vores besøgende kan spore glæden i vores øjne og det store smil bag masken.

Vores Showroom holder åbent for kundemøder

Du er altid velkommen til at bestille dine varer direkte fra vores webshop – og afhente gratis – eller få dem leveret mod et standard fragtgebyr.

Vores lager & håndværkerbutik holder åbent

Det er muligt kontaktfrit at afhente bestilte varer efter aftale, og vi fortsætter stadig med at levere hjem til privatadressen efter nærmere aftale.

Vores åbningstider på lageret og i håndværkerbutikken holder som normalt åbent i hverdage mellem kl. 6:00 – 15:30 og lørdage mellem kl. 9:00 – 14:00.

Vi understreger, at vi løbende er ajour med myndighedernes nyeste tiltag og har et øget fokus på at reducere smittefaren.

For at sikre en tryg færden hos Bad & Fliser har vi derfor indført følgende forholdsregler – vores ”corona-kodeks” kalder vi det – som vi opdaterer i takt med myndighedernes anvisninger for at kunne fortsætte med vores levebrød via driften og ihærdige forsøg på at redde arbejdspladser, der efter vores opfattelse i sidste ende gavner samfundsøkonomien.

Bad & Fliser´s corona-kodeks i en krisetid

Vi afspritter hyppigt og grundigt alle overflader, håndtag mm. i videst muligt omfang hver dag og har øget fokus på rengøringen i vores showroom og venteområder, toiletter mv.

Vi har opsat spritstandere ved indgangen af vores showrooms og lager, som vi opfordrer alle til at anvende ved ankomst og afgang.

Alle vores medarbejdere i showroomet og på lageret er blevet instruerede i vigtigheden af at holde fysisk afstand til hinanden og til vores besøgende, ligesom vi opfylder krav og opfordringer til, at alle skal bære maske/visir.

Alle vores medarbejdere og besøgende i showroomet og lageret har særlig øget fokus på personlig hygiejne, ikke mindst hyppig håndvask og/eller afspritning af håndflader.

Vi afspritter vores betalingsterminal efter hver brug, og tager helst imod MobilePay (hvis det er muligt) for at mindske eventuel smitterisiko.

Vi sørger for ekstra god afstand blandt alle, der besøger vores showrooms. Vi har ved tydelig afmærkning anvist instrukser for, hvordan vores medarbejdere og besøgende skal bevæge sig i samme retning eller holde til højre og i øvrigt opfylder krav og opfordringer til at alle skal bære maske/visir.

 

Showroom kapacitet og forholdsregler

Vi har i vores showroom i Glostrup 3000 m2 med en kapacitet til 214 besøgende, der holder afstand på 2 meter til hinanden, og i vores showroom i City 600 m2 med en kapacitet til 80 antal besøgende, der holder afstand på 2 meter til hinanden, så der er masser af plads omkring den enkelte person.

Vi har tydelige skilte i vores showrooms, der angiver hvor mange, der max. må være i vores showrooms, ligesom vi har en opsynsperson til at tælle antallet af besøgende samt vejlede disse i at huske at spritte og følge afmærkningerne om, hvilken retning de skal bevæge sig i.

Besøg til private kunder

Vores udekørende indretningsarkitekter og chauffører kører kun 1 person i hver bil. Ved behov for to medarbejdere på en opgave, forsøger vi så vidt det er muligt at udskyde dette i dialog med kunden.

Vores udekørende montører medbringer selv desinficerende rengøringsmidler, så de kan afspritte og eliminere evt. smittekilder der, hvor de har arbejdet.

Forholdsregler for medarbejdere

Udvalgte medarbejdere har vi sendt hjem til at arbejde hjemmefra, samtidig med at de kan varetage deres arbejde.

Vi har indført fleksible arbejdstider for udvalgte medarbejdere, så vi så vidt som det nu kan lade sig gøre i tiltagene for at begrænse konsekvenserne og senfølgerne af restriktionerne.

Vi har instrueret vores medarbejdere om ikke at møde på arbejde i vores showrooms eller lager, hvis de har symptomer af nogen art, ligesom vi anbefaler vores medarbejdere til løbende at lade sig teste.

Vi håber på jeres samarbejde og forståelse og glæder os til at kunne tage imod jer som sædvanligt, når corona-tilstandene engang er overstået.

chevron-down